Akkor kezdődhet is a buli?

Hosszú időn át kellett kötelező jelleggel elfogadnom az igazságtalanságot. Azt, hogy úgy verjenek át ahogy csak akarnak a hazai fuvarozásban tevékenykedő kisebb-nagyobb vállalkozások egyaránt. Aminek most vége, hisz a legutóbbi húzásuk tette egyértelművé azt, hogy ezt itt és most be kell fejezni a sofőrszakmát és valami újat kezdeni.

Személyes preferenciáim alapján én is az modern generációs sofőrök sorába tartozom korom alapján (30-35 év), azonban sok hasonló korú sofőrrel ellentétben én korábban Főiskolát végeztem. Sajnos azonban egyik napról a másikra arra kellett ráébrednem, hogy a hosszú évek alatt elsajátított és megtanult szakmám eltűnt a piacról. Így választanom kellett a közmunka-minimálbér kombó vagy a korábban önszorgalomból (tehát nem hivatásos sofőri szándékkal) elvégzett CDE jogosítvány elővétele között.

night-bokeh.jpg

Persze ezt fel kellett turbósítani egy GKI vizsgával is, hogy használni is tudjam. Hisz mikor elvégeztem a kategóriákat nekem az volt a tervem, hogy a jól fizető állásom mellett, öreg koromra vásárlok magamnak egy buszt vagy teherautót és beutazom vele a világot, az én kis hiper-szuper guruló lakásommal. Ennek azonban lőttek…

A gondok és az ősz hajszálak szaporodása valamikor erre az időszakra stagnálható. Egyben itt kezdődtek el azok a problémás munkavállalási körülmények, amikről korábban hallani sem hallottam nem, hogy testközelből át is kellett volna éreznem és élnem. Bizonyára sokan vannak, akik jól választottak munkáltatót miután a kezükben volt a jogosítvány és a friss GKI kártya, azonban nekem kijutott a jóból és egészen eddig tűrtem is. De valahogy ez a 2017-es év volt a vízválasztó, amikor is a félig üres pohárból is kicsordult a víz vagy inkább valami ragacsos undorító anyag, amit már nem is akartam eltakarítani.

Többek között így jutottunk el oda, hogy megszületett az elhatározás így 2017 év végére, miszerint az engem ért megaláztatások és átverések sora nagyon sok ember-, ezen emberek családjának életét keseríti meg és teszi borzalommá, ami ellen kötelezően tenni kell, ha már a hivatalok útvesztőjében erre nincs lehetőség.

Valahogy így indul útjára a FuvarMester szösszenet nyerges vontatója 2018 hajnalán…